Maschere facciali fatte in casa, prevenzione di coronavirus, CDC: Tuttu ciò chì duvete sapè

Maschere facciali fatte in casa è rivestimenti per a faccia, da tela cusita a manu à bandane è bande di gomma, sò avà cunsigliatu di portà in publicu.Eccu cumu ponu è ùn ponu aiutà vi à prevene u coronavirus.

Ancu prima chì i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie anu rivisu a so guida ufficiale per ricumandà di portà una "copertura facciale" in certi ambienti publichi (più sottu), u muvimentu di a basa per creà maschere facciali fatte in casa era in crescita, sia per l'usu persunale sia per i pazienti in ospedali. presumitu chì hà sviluppatu a malatia COVID-19.

In l'ultimu mese da quandu i casi anu cuminciatu à picchi in i Stati Uniti, a nostra cunniscenza è l'attitudini versu e maschere facciali fatte in casa è i rivestimenti facciali sò cambiate drasticamente postu chì a capacità di acquistà maschere respiratorie N95 è ancu maschere chirurgiche hè diventata critica.

Ma l'infurmazione pò esse cunfusa cum'è i cunsiglii cambianu, è avete capiscimenti dumande.Siete sempre in risicu di coronavirus se portate una maschera facciale fatta in casa in publicu?Quantu vi pò prutezzione di una faccia di tela, è quale hè u modu ghjustu per portà unu?Chì ci hè a raccomandazione esatta di u guvernu per portà maschere non mediche in publicu, è perchè e maschere N95 sò cunsiderate megliu in generale?

Questu articulu hè destinatu à esse una risorsa per aiutà à capisce a situazione attuale cum'è presentata da urganisazioni cum'è CDC è American Lung Association.Ùn hè micca pensatu à serve cum'è cunsiglii medichi.Sè vo circate più infurmazione nantu à fà a vostra propria maschera in casa o induve pudete cumprà una, avemu ancu risorse per voi.Questa storia s'aghjorna à spessu cum'è nova infurmazione vene à a luce è e risposte suciali cuntinueghjanu à sviluppà.

#DYK ?A raccomandazione di u CDC di portà una coperta di tela pò aiutà à prutege i più vulnerabili da #COVID19.Fighjate @Surgeon_General Jerome Adams fà una coperta di faccia in pochi passi facili.https://t.co/bihJ3xEM15 pic.twitter.com/mE7Tf6y3MK

Per mesi, u CDC hà cunsigliatu maschere facciali di qualità medica per e persone chì sò presumitu o cunfirmati malati di COVID-19, è ancu per i travagliadori di assistenza medica.Ma i casi spiking in i Stati Uniti è soprattuttu in hotspots cum'è New York è avà New Jersey, anu dimustratu chì e misure attuali ùn sò micca stati abbastanza forti per appiatizà a curva.

Ci hè ancu dati chì ci pò esse qualchì benefiziu à portà una maschera fatta in casa in lochi affollati cum'è u supermercatu, versus nisuna copertura di faccia.A distanza sociale è u lavatu di e mani sò sempre di primura (più sottu).

A settimana passata, u duttore Albert Rizzo, Chief Medical Officer di l'Associazione Pulmonale Americana, hà dettu questu in una dichjarazione per email:

L'usu di e maschere da tutti l'individui pò dà un certu gradu di prutezzione di a barriera da e gocce respiratorie chì si tossanu o starnutevanu intornu à elli.I primi rapporti mostranu chì u virus pò campà in gocce in l'aria finu à una à trè ore dopu chì un individuu infettatu hà lasciatu una zona.Copre a vostra faccia aiuterà à prevene queste gocce da entra in l'aria è infettate l'altri.
***************

Cumprate u scudo doppia faccia anti-goccia mandate email à : infoFace Protective shield@cdr-auto.com

***************
"L'OMS hà valutatu più largamente l'usu di maschere mediche è non mediche per #COVID19. Oghje, l'OMS emette guida è criteri per sustene i paesi à piglià sta decisione" - @DrTedros #coronavirus

Sicondu l'Associazione Pulmonale Americana, una in quattru persone infettate da COVID-19 puderia mostrà sintomi lievi o nimu.Aduprà una coperta di tela per a faccia quandu site vicinu à l'altri pò aiutà à bluccà particeddi grossi chì pudete ejectu per una tosse, un starnutu o una saliva lanciata involontariamente (per esempiu, parlendu), chì puderia rallentà a diffusione di a trasmissione à l'altri se ùn avete micca. sapete chì site malatu.

"Questi tipi di maschere ùn sò micca destinati à prutege l'usu, ma à prutege contr'à a trasmissione involontaria - in casu chì site un traspurtadore asintomaticu di coronavirus", dice l'Associazione Pulmonaria Americana in un post di blog chì discute di portà maschere fatte in casa (enfasi nostra). ).

U più impurtante da u missaghju di u CDC hè chì copre a faccia quandu lasciate a casa hè una "misura voluntaria di salute publica" è ùn deve micca rimpiazzà e precauzioni pruvati cum'è l'autoquarantena in casa, a distanza sociale è lavà bè e mani.

U CDC hè l'autorità di i Stati Uniti nantu à i protokolli è a prutezzione contra COVID-19, a malatia causata da u coronavirus.

In e parolle di u CDC, "consiglia di portà rivestimenti in tela in ambienti publichi induve altre misure di distanzamentu suciale sò difficili da mantene (per esempiu, alimentari è farmacie) in particulare in e zone di trasmissione significativa in a cumunità".(L'enfasi hè u CDC).

L'istitutu dice di ùn cercà micca maschere di qualità medica o chirurgica per sè stessu è di lascià e maschere respiratorie N95 à i travagliadori sanitari, optendu invece per rivestimenti di tela o di tessuti di basa chì ponu esse lavati è riutilizati.In precedenza, l'agenzia hà cunsideratu maschere facciali fatte in casa un ultimu risorsu in ospedali è strutture mediche.Continua à leghje per più nantu à a pusizione originale di u CDC nantu à e maschere fatte in casa.

A più impurtante hè di copre tuttu u nasu è a bocca, chì significa chì a mascara faciale deve mette sottu à u mento.A cupertura serà menu efficace s'ellu si sguassate da a vostra faccia quandu site in una tenda affollata, piace à parlà à qualchissia.Per esempiu, hè megliu aghjustà a vostra copertura prima di lascià a vostra vittura, invece di aspittà in fila à u supermercatu.Leghjite per quessa chì a forma hè cusì impurtante.

Dapoi settimane, un dibattitu hè infuriatu nantu à se e maschere facciali fatte in casa duveranu esse aduprate in l'ospitale è ancu da e persone in publicu.Veni in un mumentu chì u stock dispunibule di maschere respiratorie certificate N95 - l'equipaggiu protettivu essenziale utilizatu da i travagliadori sanitari chì cumbattenu a pandemia di coronavirus - hà righjuntu i minimi critichi.

In un ambiente medico, e maschere fatte à a manu ùn sò micca scientificamente pruvati per esse efficaci per a prutezzione di u coronavirus.Perchè nò?A risposta vene à u modu chì e maschere N95 sò fatte, certificate è purtate.Ùn pò micca importa se i centri di cura sò furzati à piglià un approcciu "megliu cà nunda".

Sì avete un fornimentu di maschere N95 in manu, cunsidereghja a donazione à un stabilimentu di assistenza sanitaria o un ospedale vicinu à voi.Eccu cumu per donà un disinfettante per e mani è un equipamentu protettivu à l'uspitali in bisognu - è perchè duvete ancu astentà di fà u vostru propiu disinfettante per e mani.

E maschere respiratorie N95 sò cunsiderate u santu graal di i rivestimenti facciali, è quellu chì i prufessiunali medichi sò cunsiderati u più efficaci per prutege l'usu da l'acquistu di coronavirus.

E maschere N95 differiscenu da altri tipi di maschere chirurgiche è maschere facciali perchè creanu un sigellu strettu trà u respiratore è a vostra faccia, chì aiuta à filtrà almenu u 95% di e particulate in l'aria.Puderanu include una valvula d'exhalation per fà più faciule per respira mentre li portanu.I coronavirus ponu stà in l'aria finu à 30 minuti è esse trasmessi da persona à persona per via di vapore (respiru), parlante, tosse, starnutu, saliva è trasferimentu annantu à l'uggetti cumunimenti tocchi.

Ogni mudellu di maschera N95 da ogni fabricatore hè certificatu da l'Istitutu Naziunale per a Salute è a Sicurezza Occupazionale.E maschere respiratorie chirurgiche N95 passanu per una autorizazione secundaria da l'Amministrazione di l'Alimentazione è di Drug per l'usu in chirurgia - pruteggenu megliu i pratichi da l'esposizione à sustanzi cum'è u sangue di i pazienti.

In i paràmetri di assistenza sanitaria di i Stati Uniti, e maschere N95 devenu ancu passà per una prova di adattazione obligatoria utilizendu un protokollu stabilitu da OSHA, l'Amministrazione per a Salute è a Sicurezza Occupational, prima di l'usu.Stu video da u fabricatore 3M mostra alcune di e differenze chjave trà e maschere chirurgiche standard è e maschere N95.E maschere fatte in casa ùn sò micca regulate, anche se certi siti web di l'ospitale indicanu mudelli preferiti chì suggerenu di utilizà.

E maschere facciali fatte in casa ponu esse veloci è efficaci per fà in casa, cù una macchina di cucitura o cusitu à manu.Ci sò ancu tecniche senza cucitura, cum'è l'usu di un ferru caldu, o una bandana (o altre tela) è bande di gomma.Parechji siti furnisce mudelli è struzzioni chì utilizanu parechje strati di cuttuni, bande elastiche è filu ordinariu.

In generale, i mudelli cuntenenu plegamenti simplici cù cinturini elastichi per mette nantu à l'arechje.Certi sò più cuntornati per s'assumiglia à a forma di maschere N95.Ancora altri cuntenenu sacchetti induve pudete aghjunghje "filtri media" chì pudete cumprà in altrò.

Siate cuscenti chì ùn ci hè micca una forte evidenza scientifica chì e maschere si conformanu à a faccia abbastanza strette per formà un sigillo, o chì u materiale di filtru in l'internu hà da travaglià in modu efficace.E maschere chirurgiche standard, per esempiu, sò cunnisciute per lascià spazii.Hè per quessa chì u CDC enfatiza altre precauzioni, cum'è lavà e mani è alluntanassi da l'altri, in più di portà una faccia chì copre in zone affollate è hotspots di coronavirus quandu esce in publicu.

Parechji siti chì spartenu mudelli è struzzioni per e maschere casalinghe sò stati creati cum'è un modu di moda per impedisce à l'usu di respira in particeddi grossi, cum'è u gasu di l'auto, a contaminazione di l'aria è u polline durante a stagione allergii.Ùn sò micca stati cuncipiti cum'è un modu per prutegge vi da acquistà COVID-19.Tuttavia, u CDC crede chì queste maschere puderanu aiutà à rallentà a diffusione di coronavirus postu chì altri tipi di maschere ùn sò più largamente dispunibili.

A causa di i recenti attacchi di coronavirus in u mondu, aghju ricevutu parechje dumande nantu à cumu aghjunghje un filtru non-tessutu in a maschera facciale.Disclaimer: sta maschera facciale ùn hè micca destinata à rimpiazzà a maschera faciale chirurgica, hè un pianu di contingenza per quelli chì ùn anu micca usu di a maschera chirurgica in u mercatu.L'usu propiu di una maschera chirurgica hè sempre u megliu modu per prevene l'infezzione di virus.

Inseme cù l'Organizazione Mondiale di a Salute, u CDC hè u corpu autorità chì stabilisce linee guida per a cumunità medica da seguità.A pusizione di u CDC nantu à e maschere fatte in casa hè cambiata durante u focu di coronavirus.

U 24 di marzu, ricunnoscendu una carenza di maschere N95, una pagina in u situ di u CDC hà suggeritu cinque alternative se un fornitore di assistenza sanitaria, o HCP, ùn hà micca accessu à una maschera N95.

In i paràmetri induve e maschere facciali ùn sò micca dispunibili, HCP puderia aduprà maschere fatte in casa (per esempiu, bandana, sciarpa) per a cura di i pazienti cun COVID-19 cum'è l'ultimu risorsu [i nostri enfasi].Tuttavia, e maschere fatte in casa ùn sò micca cunsiderate PPE, postu chì a so capacità di prutezzione di HCP hè scunnisciuta.A prudenza deve esse esercitata quandu cunzidira sta opzione.E maschere fatte in casa sò idealmente aduprate in cumminazione cù un scudo faciale chì copre tuttu u fronte (chì si estende à u mento o sottu) è i lati di a faccia.

Una pagina sfarente nantu à u situ CDC pareva fà un'eccezzioni, però, per e cundizioni induve ùn ci hè micca maschere N95, cumprese maschere casalinghe.(NIOSH significa l'Istitutu Naziunale per a Sicurezza è a Salute Occupational).

In i paràmetri induve i respiratori N95 sò cusì limitati chì i standard di cura praticati in rutina per portà i respiratori N95 è un livellu equivalente o più altu di respiratori di prutezzione ùn sò più pussibuli, è e maschere chirurgiche ùn sò micca dispunibili, cum'è l'ultimu risorsu, pò esse necessariu per HCP Aduprate maschere chì ùn sò mai state valutate o appruvate da NIOSH o maschere fatte in casa.Pò esse cunsideratu l'usu di sti maschere per a cura di i malati cù COVID-19, tuberculosi, sarampellu è varicella.Tuttavia, si deve esse attenti quandu si cunzidira sta opzione.

Un'altra diffarenza trà e maschere fatte in casa è e maschere fatte in fabbrica di marche cum'è 3M, Kimberly-Clark è Prestige Ameritech anu da fà cù a sterilizazione, chì hè cruciale in l'ospitale.Cù maschere facciali fatte à a manu, ùn ci hè micca garanzia chì a maschera hè sterile o libera da un ambiente cun coronavirus - hè impurtante lavà a vostra maschera di cuttuni o a copertura di a faccia prima di l'usu iniziale è trà l'usi.

E linee di CDC anu longu cunsideratu maschere N95 contaminate dopu ogni usu unicu è ricumandenu di scartà.Tuttavia, a severa penuria di maschere N95 hà causatu assai ospedali à piglià misure estreme in un tentativu di prutege i medichi è l'infermiera, cum'è pruvà à decontaminate maschere trà l'usu, attraversu maschere di riposu per un periudu di tempu, è sperimentendu trattamenti di luce ultravioletta per sterilizà. elli.

In una mossa potenzialmente cambiante, a FDA hà utilizatu i so putenzi d'emergenza u 29 di marzu per appruvà l'usu di una nova tecnica di sterilizazione di maschere da una non-profit basata in Ohio chjamata Battelle.A senza prufittu hà cuminciatu à mandà e so macchine, chì sò capaci di sterilizà finu à 80,000 maschere N95 à ghjornu, à New York, Boston, Seattle è Washington, DC.E macchine utilizanu "perossidu di l'idrogenu in fase di vapore" per sanitizà e maschere, chì permettenu di esse riutilizate finu à 20 volte.

In novu, e maschere facciali di tela o di tela per l'usu in casa ponu esse sterilizzate lavà in a lavatrice.

Vale a pena enfatizà dinò chì cuciri a vostra propria maschera pò impedisce micca di acquistà u coronavirus in una situazione d'altu risicu, cum'è stendu in lochi affollati o cuntinuà à scuntrà cù l'amichi o a famiglia chì ùn campanu micca cun voi.

Siccomu u coronavirus pò esse trasmessu da qualcunu chì pare senza sintomi, ma in realtà alberga u virus, hè cruciale per a salute è u benessere di e persone di più di 65 anni è di quelli chì anu cundizioni sottostanti per sapè quale misure pruvati aiutanu à mantene tutti sicuri - quarantena, a distanza sociale è u lavatu di e mani sò i più cruciali, secondu l'esperti.

Per più infurmazione, quì sò ottu miti cumuni di salute di coronavirus, cumu sanitizà a vostra casa è a vittura, è risposte à tutte e vostre dumande nantu à u coronavirus è u COVID-19.

Siate rispettuosu, mantene a civiltà è stà nantu à u tema.Cancellemu i cumenti chì violanu a nostra pulitica, chì vi ricumandemu à leghje.I fili di discussione ponu esse chjusi in ogni mumentu à a nostra discrezione.


Tempu di post: Apr-11-2020